[DFE] debata o energetyce jadrowj 22.03 TVP 1 22.25

Beata Nowak nowak.beata w gmail.com
Czw, 24 Mar 2011, 18:29:58 CET

Niestety nie mam TV, ale z relacji przyjaciól mam taki przekaz:
Pospieszalski, tylko jeszcze gorzej. Turski - bufon, z ktorym się nie
rozmawia.
Jeden z kolegów wyłączył TV po kilku minutach, żeby go nie rozbić z
irytacji.

Radku, jestem ciekawa waszych refleksji