[DFE] debata o energetyce jadrowj 22.03 TVP 1 22.25

Beata Nowak nowak.beata w gmail.com
Czw, 24 Mar 2011, 21:13:06 CET

Dziękuję Radku za link. Nie mogłam tego znaleźć.
Myslę, że wynik ewentualnego referendum bedzie podobny, jak wynik
telewizyjnego głosowania. Nie łudźmy się, że będzie inaczej.
Dawno mnie żadna debata tak nie wkurzyła. Coś potwornego. Miałam dosyć po
kilku minutach, ale obejrzałam do końca.
Turski - wieśniak bezsprzecznie - niczego nie dał Radkowi (i nie tylko)
powiedzieć do końca. Totalny bufon. Chyba już nikt nie ma wątpliwości, że z
tym panem nie ma o czym rozmawiać. Erystyczne chwyty w jego wykonaniu nie
daja szans na prowadzenie debaty.
Tego się nawet nie da komentować. Ręce opadają.
Moim zdaniem nalezy posadzić naprzeciw większego i agresywniejszego chama od
niego, może wtedy bedzie miał szanse w starciu na argumenty.
Smutne. Radek, trzymałam kciuki, ale nie sądzę aby pomogło.
pozdr