[DFE] debata o energetyce jadrowj 22.03 TVP 1 22.25

Cezary Grochowski c.grochowski w eko.org.pl
Czw, 24 Mar 2011, 18:16:14 CET

Witaj Hanna,

W Twoim liście datowanym 23 marca 2011 (11:04:00) można przeczytać:

HGP> trzymamy! :)

Trzymałem, ogładałem i srasznie mnie ta tzw. debata  wkurzyła.
Stasznie tendencyjnie zmotowali ten program. Nie wiem czy warto dwać
się zapraszać do tego rodzaju  szopek, bo był to przykład pro atomowej
propagandy w kiepskim (ale niestety skutecznym) stylu. Nie potrzebnie
Radku próbowałeś z Panem pożalsiębożeprofesorem dyskutować na
argumenty, a to nie miało sensu. Za dużo szcunku mu okazywałeś
podczas gdy on Cię w każdym zdaniu dyskretytował i próbował ośmieszyć, uparcie
wytykając Ci ignorancję zpozycji swojego autorytetu. On potrzebował adwersarza w stylu Andrzej
Lepper, ale z tytułem profesorskim ;-). Panowie prowadzący, zostali
przez Turskiego zakrzyczani jak młokosy i poustawiani do kątą. Nie wiem
czy byli takim cieniasami, czy było to ukartowane z góry.
Moim zdaniem walka z lobby atomowym, jesli miała by się udac, musiałby
opierać się na emocjach (chca nam przyprawiac gębę nieracjonalnch
oszłomów, może  trzeba zejsć na ten poziom in gadac w kołko o skażeniu
i zagrożeniu terrorystycznym) z jednej strony oraz na rozbiciu figury:
atom=postęp=nowoczesność=mocarstwo.
Kilkadziesiąt lat temu niespełna Polska była piąta gospodarcza potęgą
świata - dziś wciaż wielu poszło w Polsce w ogień za choćby Cień takiej iluzji.
Tusk, który daje Polakom enrgie atomową (Tusk atomowy mocarz) to dopiero
figura.

--
Pozdrowienia,
 Cezary                            mailto:c.grochowski w eko.org.pl