[Inwentaryzacja w LP] siedliska przyrodnicze - jak to wyszło

Tomasz Wilżak t.wilzak w wp.pl
Wto, 18 Wrz 2007, 18:25:00 CEST

    Pewnym uzupelnieniem "Inwentaryzacji w LP" jest "inwentaryzacja BULiGL" (która trwa, bodaj od 2-3 miesięcy na gruntach nieLP w obszarach - nie wiem czy wszystkich - N2k; zlecona BULiGL). Metody "inwentaryzacji w LP" i "inwentaryzacji BULiGL" prawdopobobnie mają zbliżone założenia, a ich wyniki będą podobnej jakości, dlatego może warto rozszerzyć zakes zaintersowania listy również na tę inwentaryzację uzupłniającą.
    W pracach inwentaryzacyjnych udziału nie brałem, dlatego chętnie zapoznałbym się z ocenami przyjętych metod inwentaryzacji gatunków, dokonanymi przez przyrodników.
pozdrawiam
Tomek Wilżak