[Inwentaryzacja w LP] siedliska przyrodnicze - jak to wysz³o

Pawel Pawlaczyk pawpawla w poczta.onet.pl
Wto, 18 Wrz 2007, 15:20:04 CEST

>A czy mozna sie dowiedziec, co gdzie kto robil ? W jakiej RDLP np. kto
robil ptaki,
>kto mieczaki, kto siedliska ?
>Pytam, bo byloby milo wymienic doswiadczenia w wielu przypdkach
>moznaby pomyslec o opublikowanu wynikow.
>Tadek Zajac

Obawiam siê, ¿e takiej informacji nie ma centralnie zebranej (generalnie
zamawia³y to poszczególne nadle¶nictwa), a nawet jak jest, to jest to pilnie
strze¿ona tajemnica DGLP (zw³aszcza aspekt "gdzie NIKT NIC nie robi³, bo s±
i takie miejsca i to du¿o  :-)
Ale czê¶æ tej wiedzy mo¿emy pozbieraæ u¿ywaj±c tej listy. ¯eby nie za¶miecaæ
skrzynek, proponujê by przys³aæ mi na prv (pawpawla w poczta.onet.pl) znane
Wam informacje "co kto robi³", a ja za kilka dni prze¶lê wszystkim, co uda³o
siê pozbieraæ.

Pozdrawiam, Pawe³ Pawlaczyk

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej InwentaryzacjaLP