[Inwentaryzacja w LP] murawy kserotermiczne

Ireneusz Kaługa irek w bocian.org.pl
Śro, 24 Paź 2007, 10:52:36 CEST

Byłem członkiem organu regionalnego w RDLP Warszawa
Zawiadomienia przychodziły zawsze z dużym wyprzedzeniem, terminy były
ustalane dużo wcześniej i bardzo sprawnie organizacyjne to wychodziło
Całość bez zarzutu.
Irek Kaługa

--
Ireneusz Kaługa