[Inwentaryzacja w LP] murawy kserotermiczne

Tadeusz Zając tzajac w iop.krakow.pl
Śro, 24 Paź 2007, 10:42:47 CEST

witam,
 a jeszcze jedna wazna rzecz a propos tematu inwentaryzacja:
w Krakowie zawiadomienia o posiedzeniach organu regionalnego zawsze
przychodza 2-3 dni przed termienm. Dla przyrodnika, zwlaszcza w sezonie,
praktycznie nie do przyjecia. I zawsze sie tak zastanawiam, czy do
wszystkich tak przychodza, czy tylko do tych co "pyskuja" na tych zebraniach
:)
Jak bylo gdzie indziej ?

Tadek Zajac

----- Original Message -----
From: "Pawel Pawlaczyk" <pawpawla w poczta.onet.pl>
To: "'Stanisław Kucharzyk'" <stku w go2.pl>; <inwentaryzacjalp w kp.org.pl>
Sent: Friday, October 19, 2007 1:40 PM
Subject: Re: [Inwentaryzacja w LP] murawy kserotermiczne

KAŻDE murawy kserotermiczne są naturowym siedliskiem 6210! Te z listą flory
wymienioną niżej na pewno też. Natomiast za "istotną obecnośc storczyków"
przysługuje do tego dodatkowo gwiazdka priorytetowości (*) - czyli kilka
dodatkowych przywilejów (75% finansowania w LIFE, ostrzejsze wymogi art.
6(3) dyrektywy...)

Poza tym nie wiem, czy "pojedynczo podkolan i gółka" to na pewno jest "bez
storczyków". Murawy bez storczyków to ja mam u siebie - naprawdę BEZ.

Pozdrawiam,
Paweł Pawlaczyk