[Inwentaryzacja w LP] murawy kserotermiczne

Krzysztof Świerkosz krzysztof.swierkosz w life.pl
Pią, 19 Paź 2007, 14:31:23 CEST

Pytanie dotyczy wyłącznie interpretacji pojęcia "ważne". Czy w skali
regionu, kraju, Europy czy też kuli ziemskiej hi hi hi. Ja intrpretuję
je na najniższym, regionalnym poziomie więc jeśli mam 2-3 gatunki
storcyzkwoatych na łące i do tego jeszcze goryczki lub inne gatunki
chronione lub z Czerwonej Księgi to automatycznie ląduje z gwiadką. Ale
na DS sytuacja jest o tyle inna że po pierwsze mamy Brometalia, które
bardzo różnią się od Festucetalia, po drugie w całym regionie mamy ich
kilkaset ha.
Krzysiek