[Inwentaryzacja w LP] PD: Polski leśnik znajdz ie wszystko

Marek Kowalski marek.kowalskitpb w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 13:43:42 CEST

27-09-07, Joanna Furmankiewicz <asiaraj w biol.uni.wroc.pl> napisał(a):
> Co do umiejetnosci fachowcow wykonujacych inwentaryzacje, to nbie zgadzam
> sie z powiedzeniem, ze zatrudniac trzeba fachowca, a nie studenta czy
> profesora. To obraza, zarowno studentow i profesorow, wsrod ktorych
> (zwlaszcza tych pierwszych) znajduje sie wiele osob posiadajacych
> odpowiednie kwalifikacje.

Witam!

Alez Asiu :-) Wlasnie chodzilo mi o to, zeby szukac fachowca,
niezaleznie od tego, czy jest studentem, profesorem czy kims innym :-)
Nie bylo moim zamiarem obrazanie tych dwu zacnych grup...

> Problemem jest tu raczej trudna umiejetnosc
> oznaczania sygnalow echolokacyjnych. Chiropterolodzy wiedza, ze jest to
> jedno z glownych i najbardziej efektywnych narzedzi badawczych w terenie, bo
> czesto zlapanie nietoperza w lesie jest bardzo trudne.

Tu sie pozwole nie zgodzic :-) Skoro najwieksi spece nie sa pewni co
slysza i co analizuja, to ... Ale to nie dyskusja na te liste.

Pozdrawiam

mk

Marek Kowalski
Towarzystwo Przyrodnicze "Bocian"