[Inwentaryzacja w LP] PD: Polski leśnik znajdzie wszystko

Marek Kowalski marek.kowalskitpb w gmail.com
Czw, 27 Wrz 2007, 09:57:48 CEST

27-09-07, Michał Falkowski <mfzuraw w wp.pl> napisał(a):
> w tym przypadku zdecydowanie w obronę biorę pracowników Nadleśnictwa
> Karwin. To nie Oni są winni tylko prof. Lucjan Agapow.

Witam!

Michale - nie zgodze sie z Toba... Wszak oni sobie wybrali specjaliste
- mogli wybrac kogos innego... Co nie zmienia faktu, ze p. Profesor
tez nie jest bez winy.

> Prawda jest taka, że mamy coraz więcej specjalistów lub
> pseudo-specjalistów tak naprawdę od niewiadomo czego. Znam omnibusów,
> którzy w pojedynkę robią plan ochrony dla rezerwatu przyrody, są w
> jednej osobie gleboznawcami, hydrologami, botanikami, zoologami,
> planistami i Bóg wie kim tam jeszcze. Może nie przysporzy mi to co
> napisałem sympatyków, ale skoro oceniamy innych oceńmy też siebie

Oj, poprostu im zazdrościsz... (Znamy sie z Michalem wiele lat, stad
pozwolilem sobie na rozluznienie dyskusji :-) )

Pozdrawiam

mk

Marek Kowalski
Towarzystwo Przyrodnicze "Bocian"