[Inwentaryzacja w LP] PD: Polski leśnik znajdzie wszystko

Michał Falkowski mfzuraw w wp.pl
Czw, 27 Wrz 2007, 09:36:10 CEST

witam

w tym przypadku zdecydowanie w obronę biorę pracowników Nadleśnictwa
Karwin. To nie Oni są winni tylko prof. Lucjan Agapow. Myślę, że to
dobry czas i odpowiedni moment, abyśmy sami też się uderzyli w pierś.
Inwentaryzacja pokazała, że i wśród nas jest też grupa ludzi, którzy
zawiedli. Prawda jest taka, że mamy coraz więcej specjalistów lub
pseudo-specjalistów tak naprawdę od niewiadomo czego. Znam omnibusów,
którzy w pojedynkę robią plan ochrony dla rezerwatu przyrody, są w
jednej osobie gleboznawcami, hydrologami, botanikami, zoologami,
planistami i Bóg wie kim tam jeszcze. Może nie przysporzy mi to co
napisałem sympatyków, ale skoro oceniamy innych oceńmy też siebie
pozdrawiam
Michał Falkowski