[Inwentaryzacja w LP] (brak tematu)

Ewa Krasicka-Korczyńska krasicka-korczynska w wp.pl
Nie, 23 Wrz 2007, 17:11:32 CEST

Przyłączami się do wielu uwag, które zgłaszacie w naszej dyskujsji. Mimo
jednak wielu niedoskonałości, wśród nieleśnych, zostało rozpoznanych
wiele cennych siedlisk przyrodniczych i rzadkich gatunków.Teraz
przynajmiej wiadomo, na które powierzchnie należy wrócić i dokonać
szczegółowej inwentaryzacji. Mi osobiście brakowało czasu, również tego
fenologicznego. Mam nadzieję, że to dobry początek wielkiej
inwentaryzacji również w rolniczej przestrzeni produkcyjnej. W moim
nadleśnictwie spotkałam się z wielką przychylnością i pomocą. W terenie
przeażnie byłam z Leśnikami. Nauczyliśmy się od siebie wielu rzeczy.
Niekiedy to były wręcz seminaria terenowe. To z pewnością będzie
procentowało.
To była fajna przygoda i dobry sposób na przyrodnicze wakacje. Również
Maciej pracował w kilku Nadleśnictwach i też spotkał się z pomocą i
przychylnością . Wiem, że tak było najczęściej w RDLP w Toruniu, choć
nie zawsze.
Ewa Krasicka-Korczyńska

Przyłącz się! 28 i 29 września wielka, ogólnopolska zbiórka
żywności "Podziel się Posiłkiem". Pomóż niedożywionym dzieciom.
Szczegóły na stronie podzielsieposilkiem.pl - Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.podzielsieposilkiem.pl&sid=34