[Inwentaryzacja w LP] inwentaryzacja naskalnych

Krzysztof Świerkosz krzysztof.swierkosz w life.pl
Wto, 2 Paź 2007, 17:24:14 CEST

W pelni popieram stanowisko Remigiusza, bo dokladnie tak samo wszytsko
traktowalem. Ciekawsze jest jednak to co wlasnie wychodzi... Ze nawet wsrod
nas sa duze roznice w interpretacji poszczegolnych siedlisk. Chyba
przydadza sie warsztaty, zebysmy sobie poustalali wspolnie co i jak, i
jakis kompromis na przyszlosc wypracowali. Mysle ze to swietny temat na
mocno profilowane spotkanie w kwitniu w KP...
Krzysiek